4 תשובות
זה בסדר רוב עם ישראל לא רואה חינוכית
את יכולה!
שואל השאלה:
זה לא בחינוכית זה בערוץ 13
זה לא בחינוכית זה בערוץ 13
אנונימית
אין סיבה שתעשי בושות.. אם תתאמני את תצליחי! וגם אם כן, לא קרה כלום.. הכל טוב :)
באותו הנושא: