15 תשובות
כנראה הלמידה שלך לא הכי נכונה בשבילך.
תנסי למצוא שיטה שגורמת לך לזכור הכל בעל פה
השיטה שלי היא לכתוב מילה במילה מהחומר ואז זה נכנס לי לראש
יש כאלה שסיכומים
יש כאלה שטבלאות
יש כאלה של לשמוע הקלטה
ויש כאלה שמלמדים אנשים וזה עוזר
תחפשי את השיטה הכי טובה ואת תבואי למבחן הבא מוכנה.
כמובן שאחת מהשיטות היותר טובות היא לישון טוב בלילה לפני המבחן כי החומר נכנס טוב יותר למוח
בהצלחהה
תנסי למצוא שיטה שגורמת לך לזכור הכל בעל פה
השיטה שלי היא לכתוב מילה במילה מהחומר ואז זה נכנס לי לראש
יש כאלה שסיכומים
יש כאלה שטבלאות
יש כאלה של לשמוע הקלטה
ויש כאלה שמלמדים אנשים וזה עוזר
תחפשי את השיטה הכי טובה ואת תבואי למבחן הבא מוכנה.
כמובן שאחת מהשיטות היותר טובות היא לישון טוב בלילה לפני המבחן כי החומר נכנס טוב יותר למוח
בהצלחהה
בלאק אאוט קורה מלחץ
פשוט תרפי ותכיני את עצמך מוקדם למבחן ולא ברגע האחרון
פשוט תרפי ותכיני את עצמך מוקדם למבחן ולא ברגע האחרון
שואל השאלה:
שום שיטה לא טובה לי כבר בדקתי
אף פעם לא ההיתי לומדת למבחנים אבל עכשיו כבר חיבים אז אני פשוט קורעת את עצמי ולומדת
אבל זה לא משנה גם אם אני ממש יודעת דקה לפני המבחן בשניה שאני מקבלת אותו אני פשוט שוכחת הכל ובקושי זוכרת איך קוראים לי
ואני פשוט לא בלחץ נקודה
שום שיטה לא טובה לי כבר בדקתי
אף פעם לא ההיתי לומדת למבחנים אבל עכשיו כבר חיבים אז אני פשוט קורעת את עצמי ולומדת
אבל זה לא משנה גם אם אני ממש יודעת דקה לפני המבחן בשניה שאני מקבלת אותו אני פשוט שוכחת הכל ובקושי זוכרת איך קוראים לי
ואני פשוט לא בלחץ נקודה
אנונימית
תנסי לשמוע לפני כן מוזיקה שמרגיעה אותך או מאכל או ממתק שאת אוהבת
לעזוב את כלי הכתיבה שלך. לעצום עיניים ולקחת נשימה עמוקה, לדעת שזה בסדר, ושזה קורה להרבה אנשים. ולחזור למבחן כשאת מרגישה רגועה, ומרוכזת(על תחשבי על הזמן שאת מבזבזת, כי זה עדיף מאשר לא להמשיך בכלל).
הבנתי שאם לועסים מסטיק בזמן שאת משננת חומר, ואז במבחן את תלעסי שוב מסטיק, תזכרי את החומר.
כי המוח שלך יזכר בזה שעשית את הפעולה (לעיסת מסטיק) בזמן ששיננת את החומר
כי המוח שלך יזכר בזה שעשית את הפעולה (לעיסת מסטיק) בזמן ששיננת את החומר
את כן בלחץ את פשוט לא מרגישה את זה
תאכלי שוקולד
באמת אומרים שזה מרכז
גם לי יש בלק אאוט במבחנים
מנסה להשתדל להרגע.
באמת אומרים שזה מרכז
גם לי יש בלק אאוט במבחנים
מנסה להשתדל להרגע.
אני חושבת שתבקשי לעשות את המבחנים בעפ תבקשי מהצוות לראות מה אפשר לעשות או שתנסי לאבחן ולפי זה תראי באיזו שיטה את יכולה להתקדם בלימודים.בהצלחה
אימלה תקשיבי זה מה שקורה לי תמידד , אני עשיתי היפכון ומגיע לי הערכת זמן זה מקל עליי כי אני פחות בלחץ ויש לי עוד כמה הקלות , אבל אני תמיד יש לי בלק אאוט במבחנים אני פשוט מנסה לא להיכנס ללחץ שלרוב זה לא עובד אז אני מנס ליפתור כי עדיף לחרבש תשובה שאתה לא יודע מאשר להגיש מבחן רק
אבחן *
וואו התשובה של אנונימוס הראשון באמת שצודק אני עושה כל מה שהוא אמר וכאחת שסובלת ממש מבלאק אאוט אני עושה את זה וזה ממש עוזר.
לפי התגובות שרשמו אין לי כבר מה להוסיף כי חלקם ממש רעיונות טובים.
קחי נשימה עמוקה אל תתייחסי לזמן שיש לך ופשוט תתחילי כשאת מוכנה.
אני אוכלת שוקולד במבחן כי זה עוזר לי קצת מתוק ונהיית יותר מרוכזת.
אז כן תנסי.
ולא תמיד מרגישים את הלחץ בגוף אבל את כן וזה בסדר כל אחד בלחץ ממבחנים כי זה פאקינג מלחיץ אז כשאת מקבלת את המבחן אל תתחילי מיד קחי נשימה עמוקה ותתחילי כשאת מקגישה מוכנה.
לפי התגובות שרשמו אין לי כבר מה להוסיף כי חלקם ממש רעיונות טובים.
קחי נשימה עמוקה אל תתייחסי לזמן שיש לך ופשוט תתחילי כשאת מוכנה.
אני אוכלת שוקולד במבחן כי זה עוזר לי קצת מתוק ונהיית יותר מרוכזת.
אז כן תנסי.
ולא תמיד מרגישים את הלחץ בגוף אבל את כן וזה בסדר כל אחד בלחץ ממבחנים כי זה פאקינג מלחיץ אז כשאת מקבלת את המבחן אל תתחילי מיד קחי נשימה עמוקה ותתחילי כשאת מקגישה מוכנה.
אנונימית
היי
אני ממש כמוך :)
אז הנה כמה דברים שיכולים לעזור לך (לי זה עוזר לפחות)
לפי מה שהבנתי את כן מצליחה ללמוד ואת כן יודעת פשוט יש לך בלאק אאוט.
כל פעם שיש לך מבחן, שימי דף בצד.
אם את לא מצליחה לזכור משהו, תרשמי עליו את מה שאת חושבת, תראי אם זה נראה הגיוני, לאט לאט תגיעי לתשובה.
את יכולה לצייר, לי זה עוזר.
את יכולה יום לפני או בבוקר, לבקש מאמא או אבא או כל מי שיש שיעשו לך שאלות (לפי החומר שאת צריכה) זה מאוד עוזר, זה ממש מכניס אותך לאותה סיטואציה.
אל תחשבי על זה כמבחן, תחשבי על זה כסתם שאלות, תרגעי, אל תחשבי יותר מדי, תעני מה שאת יודעת.
אם את לא יודעת משהו, אל תשברי לראש ותנסי בכוח לדעת, תרשמי מה שאת חושבת (גם אם זה לא נכון) תעשי את שאר המבחן ואז תחזרי לזה בסוף, ככה תהי יותר רגועה וכנראה תביני יותר את השאלה ותדעי את התשובה.
תנסי לאכול משהו קטן בזמן המבחן, חטיף אנרגיה זה טוב.
אם את אוהבת לכתוב, תרשמי לעצמך קטעי כתיבה על החומר, וככה תשנני אותו.
זה כל הטיפים שיש לי, בהצלחה!
אני ממש כמוך :)
אז הנה כמה דברים שיכולים לעזור לך (לי זה עוזר לפחות)
לפי מה שהבנתי את כן מצליחה ללמוד ואת כן יודעת פשוט יש לך בלאק אאוט.
כל פעם שיש לך מבחן, שימי דף בצד.
אם את לא מצליחה לזכור משהו, תרשמי עליו את מה שאת חושבת, תראי אם זה נראה הגיוני, לאט לאט תגיעי לתשובה.
את יכולה לצייר, לי זה עוזר.
את יכולה יום לפני או בבוקר, לבקש מאמא או אבא או כל מי שיש שיעשו לך שאלות (לפי החומר שאת צריכה) זה מאוד עוזר, זה ממש מכניס אותך לאותה סיטואציה.
אל תחשבי על זה כמבחן, תחשבי על זה כסתם שאלות, תרגעי, אל תחשבי יותר מדי, תעני מה שאת יודעת.
אם את לא יודעת משהו, אל תשברי לראש ותנסי בכוח לדעת, תרשמי מה שאת חושבת (גם אם זה לא נכון) תעשי את שאר המבחן ואז תחזרי לזה בסוף, ככה תהי יותר רגועה וכנראה תביני יותר את השאלה ותדעי את התשובה.
תנסי לאכול משהו קטן בזמן המבחן, חטיף אנרגיה זה טוב.
אם את אוהבת לכתוב, תרשמי לעצמך קטעי כתיבה על החומר, וככה תשנני אותו.
זה כל הטיפים שיש לי, בהצלחה!
תעשי טובה ואל תקחי מפה טיפים מטומטמים ולכי למורה שלך או למנהל ותגידי להם על זה ומתנו לך הקלות וזמן להיזכר ולהירגע וינסו לעזור לך להעביר את זה הם מבינים בזה
מציירים ג'ירף זה מוסיף חמש נקודות