5 תשובות
אני חושב אמרו שאפשר גם יום אחרי
יש כדורים ליום שאחרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לוקחת יאז פלוס מה יכול להיות אם פיספסתי? אני לוקחת כל יום קבוע...
שיש לך 20% סיכוי להיכנס להריון (אם הוא גמ*ר בפנים) אבל יש גלולת היום שאחרי, תקני אם את לחוצה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ליחסי מין אצלי זה לאקנה ולשיעור יתר ...
אם שכחתי לקחת יש דימום אני רוצה לדעת לידע כללי