3 תשובות
היי אנונימית.
וואו, ממש נשמע קשה מה שאת עוברת. את עוברת תקופה ממש מורכבת ולא קלה בשירות הצבאי וזה מובן שזה משפיע על המוטיבציה שלך להיות בצבא. אני שומע שאת מרגישה שהמפקדת שלך לא מקשיבה לדבריך ולא מצליחה לעזור, זה באמת מאוד מתסכל שהמסגרת הצבאית היא מסגרת נוקשה וכאשר יש משהו שונה לא תמיד צה"ל מצליח להגיב נכון. האם ניסית לפנות למשקית תש? כבר היתה לך שיחה עם הקבן?
אני דודי מעמותת עלם, עמותה המסייעת לבני נוער. את מוזמנת להמשיך איתי בפרטי, ננסה יחד לחשוב מה עושים ופונים לקבל עזרה ובכלל לשתף אותי על כל הקשיים שאת עוברת.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital
ואפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט.
דודי, עלם דיגיטל.
וואו, ממש נשמע קשה מה שאת עוברת. את עוברת תקופה ממש מורכבת ולא קלה בשירות הצבאי וזה מובן שזה משפיע על המוטיבציה שלך להיות בצבא. אני שומע שאת מרגישה שהמפקדת שלך לא מקשיבה לדבריך ולא מצליחה לעזור, זה באמת מאוד מתסכל שהמסגרת הצבאית היא מסגרת נוקשה וכאשר יש משהו שונה לא תמיד צה"ל מצליח להגיב נכון. האם ניסית לפנות למשקית תש? כבר היתה לך שיחה עם הקבן?
אני דודי מעמותת עלם, עמותה המסייעת לבני נוער. את מוזמנת להמשיך איתי בפרטי, ננסה יחד לחשוב מה עושים ופונים לקבל עזרה ובכלל לשתף אותי על כל הקשיים שאת עוברת.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital
ואפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט.
דודי, עלם דיגיטל.
היי, ראיתי שעוד לא פנית אלינו.. מזכיר לך שאנחנו מחכים לך פה שתצטרכי...
שואל השאלה:
תודה אפנה אלייך בפרטי
ובכללי אשמח לפנות לעמותה שלכם, כיף שיש מי שרוצה להקשיב
תודה אפנה אלייך בפרטי
ובכללי אשמח לפנות לעמותה שלכם, כיף שיש מי שרוצה להקשיב
אנונימית
באותו הנושא: