6 תשובות
אף אחד
אנונימי
אני בקטנה
אה מתי הוא יוצא? וכמה הוא יעלה לול
אל תקני^ תחכו לאובוראטץ 2 שווה יותר
אני מתכוונת לקנות
נראלי עוד שנה כזה
בטח אותו מחיר אולי טיפה יותר
בטח אותו מחיר אולי טיפה יותר
באותו הנושא: