התחברות
הרשמה
אני עייפה ויש לי עוד שעתיים, להבריז?
8 בדצמבר 2021, 13:30
הברזות
בית ספר
עייפות
לימודים
3 תשובות
לא
אוהב אתכם
לא תשתדלי להתרכז ובהצלחה!
ו
ויקטוריה~
לא, תעמדי בקושי זה ישתלם לך :)
Adel
באותו הנושא:
אני עייפה ויש לי עוד שעתיים, להבריז?
להבריז שעתיים ראשונות? אהי עייפה ושמיניסטית ממורמרת
יש לי מבחן עןד שעתיים ואזור להבריז משעתיים ראשונות אם לא מורידים בציון
להבריז מפסיכולוגיה? אני עייפה מידי מכדי להישאר
אני עייפה ברמות האם להבריז מהעבודה?
להבריז מבית ספר או לא?אננ עייפה
יש לי עכשיו שעתיים אנגלית שאין לי כוח ללמוד אחריהן הולכים הביתה, להבריז?
כדאי לי להבריז מהמגמה שיש לי זה שעתיים מחר?
יש לי שעתיים ביולוגיה, להבריז?
כדאי להבריז מחר מבית ספר?(יש לי שעה לשון שעתיים מגמה (ניהול עסקי)ושעה של ספורט)
יש לי היום מבדק במתמטיקה ולא למדתי בכלל ואני עייפה רצח כדאי לי להבריז?