4 תשובות
אתם יכולים גם לשוחח בfacetime אם קשה לכם להיפגש כל יום במרחק של שעה וחצי ..
תנסו, מקסימום תצליחו. אני התחתנתי עם אדם שגר 5 שעות ממני, נכון צריך להשקיע יותר אבל זה לגמרי שווה את זה
זה קשה אבל אם את חושבת שאת מסוגלת כן, אם לא אז עדיף שלא
שואל השאלה:
דיברנו קצת והוא אמר שהניסיון שלו עם זוגיות רחוקה הייתה גרועה ועכשיו הוא מפחד להיכנס לקשר , הוא גם לא כתב לגבינו הוא כתב לגבי זוגיות ישנה שלו עם אקסית שהיה לו מערכת יחסים רחוקה וזה לא נגמר טוב מה אני אמורה להסיק מזה
דיברנו קצת והוא אמר שהניסיון שלו עם זוגיות רחוקה הייתה גרועה ועכשיו הוא מפחד להיכנס לקשר , הוא גם לא כתב לגבינו הוא כתב לגבי זוגיות ישנה שלו עם אקסית שהיה לו מערכת יחסים רחוקה וזה לא נגמר טוב מה אני אמורה להסיק מזה
באותו הנושא: