4 תשובות
אתם יכולים גם לשוחח בfacetime אם קשה לכם להיפגש כל יום במרחק של שעה וחצי ..
תנסו, מקסימום תצליחו. אני התחתנתי עם אדם שגר 5 שעות ממני, נכון צריך להשקיע יותר אבל זה לגמרי שווה את זה
זה קשה אבל אם את חושבת שאת מסוגלת כן, אם לא אז עדיף שלא
שואל השאלה:
דיברנו קצת והוא אמר שהניסיון שלו עם זוגיות רחוקה הייתה גרועה ועכשיו הוא מפחד להיכנס לקשר , הוא גם לא כתב לגבינו הוא כתב לגבי זוגיות ישנה שלו עם אקסית שהיה לו מערכת יחסים רחוקה וזה לא נגמר טוב מה אני אמורה להסיק מזה