התחברות
הרשמה
לגיטימי לא ללכת למבחן כי חולים?
8 בדצמבר 2021, 06:52
הכנה למבחן
עייפות
2 תשובות
כן ברור, ניסחו שם יפה אז אין טעם שאשלח..
r
roway
שואל השאלה:
ומה לשלוח למורה?
אנונימית
באותו הנושא:
חושבים שזה לגיטימי לבנות ללכת בפומבי כשרואים פטמ*ת כמו שזה לגיטימי לבנים?
לגיטימי שאני משחק אותה חולה כי לא בא לי ללכת לבית ספר בגלל ביריונות?
אני חולה רצח היום ואני מתכוון ללכת לרופא , אבל יש לי מבחן היום
איך להיות חולה ולא ללכת מחר לבית ספר יש לי מבחן בהיסטוריה מחר בבקשה תעזרו לי
אני עם 42.3 חום, הקופת חולים סגורה ללכת לבית חולים/לחכות בבית שירד החום?
לגיטימי שבן 18 ילמד בת 14 למבחן?
אם אני חולה ואומרים לי ללכת כי יש מבחן
זאת שעה לגיטימית ללמוד למבחן במתמטיקה?
אני חולה אבל לא חולה מספיק כדי לא ללכת לביתספר מחר איך נהיים חולים
אני חולה ומחר יש לי מבחן ללכת או לא ללכת לבית ספר מחר?
אני חולה ויש מחר מבחן ללכת? (פירוט)