12 תשובות
שואל השאלה:
חלום שלי שלמישהו פה יהיה אכפת ממני, רוצים לשתף בשלכם?
אנונימית
כלכך הרבה וזה בסדר
למה את/ה כלכך בטוח שלאף
אחד לא אכפת?
שואל השאלה:
כי הבנתי את זה כבר מקשרים קודמים
אנונימית
כן
החברה הכי טובה לשעבר
ומה שהכי עצוב שאנחנו כבר לא בקשר 3 שנים, היא שחכה ממני מזמן ואני עדיין אובססיבית.
כל סטורי שהיא מעלה עם חברות אחרות שלה נשבר לי הלב מחדש.
*אני לא לסבית!!*
אנונימית
שואל השאלה:
אוף, מבינה את הכאב
אנונימית
שום דבר לא בטוח אתה לא יודע
כל עוד לא נכנסת
לראש של אותם אנשים אל תגיד שלאף
אחד לא אכפת יש כאלה שיותר קשה להם להראות
אכפתיות או שקרה משהו והם קצת
נפגעו אבל רוב בני האדם לא סתם
מפסיקים להיות אכפתיים למישהו זה בדרך כלל משהו שקרה לצאת ממנו, חוץ מזה מקווה שתמצא אדם שבאמת
יגרום לך להרגיש שאכפת לו ממך
שואל השאלה:
אני בת,
תודה לך ממש :)
אנונימית
יאפ, לכולנו זה ככה.
תאמיני לי שלאנשים אכפת ממך יותר ממה שאת חושבת שאכפת להם
פשוט להמון אנשים יש צרות משל עצמם ולא רואים מחוץ לגב שלהם כלום (כמו הגב של הגמל)
שואל השאלה:
אנונימית
לא כי התבגרתי ממנה
כן יש אני מתגעגעת אליו כל כך אבל אין מה לעשות הוא רצה להמשיך הלאה