8 תשובות
נובאדי נובאדי נואואוובאדי
נו באדי
נוווו באדיייי
השירים האהובים עליי הם forest fire, washing machine hart, i bet on losing dogs ו nobody. סליחה יש לי מלא
מיי גוד איימ סו לונלי
סו איי אופן דה ווינדו טו היר
סאונדס אוף פיפול
סאונדס אוף פיפול
התקלת אותי יש לה יותר מידי שירים טובים , אתן כמה i want you , i bet on losing dogs , class of 2013 , working for the knife ,the only heartbreaker, a burning hill בקיצור כל השירים שלה בערך :)
אני רק עכשיו סוג של מתחילה לשמוע את מיטסקי
אבל אני ממש אוהבת את once more to see you ו- two slow dancers
francis forever
ועומד לצאת לה אלבום חדש! והשירים שיצאו ממנו עד עכשיו טובים!
באיחור קצר, אך היא זמרת ככ מקסימה, יש לי יותר מדי אהובים שלה.