8 תשובות
נובאדי נובאדי נואואוובאדי
נו באדי
נוווו באדיייי
נו באדי
נוווו באדיייי
השירים האהובים עליי הם forest fire, washing machine hart, i bet on losing dogs ו nobody. סליחה יש לי מלא
אני רק עכשיו סוג של מתחילה לשמוע את מיטסקי
אבל אני ממש אוהבת את once more to see you ו- two slow dancers
אבל אני ממש אוהבת את once more to see you ו- two slow dancers
ועומד לצאת לה אלבום חדש! והשירים שיצאו ממנו עד עכשיו טובים!
באיחור קצר, אך היא זמרת ככ מקסימה, יש לי יותר מדי אהובים שלה.
francis forever
מיי גוד איימ סו לונלי
סו איי אופן דה ווינדו טו היר
סאונדס אוף פיפול
סאונדס אוף פיפול
סו איי אופן דה ווינדו טו היר
סאונדס אוף פיפול
סאונדס אוף פיפול
התקלת אותי יש לה יותר מידי שירים טובים , אתן כמה i want you , i bet on losing dogs , class of 2013 , working for the knife ,the only heartbreaker, a burning hill בקיצור כל השירים שלה בערך :)
באותו הנושא: