5 תשובות
תלוי מאוד מה את/ה עושה.
יש גובניקים שהם עציצים והרוב סתם מסמנים וי ורוצים לעוף הביתה.
ויש קרביים שלנשק להם את הרגליים על מה שהם עושים!
יש גובניקים שהם עציצים והרוב סתם מסמנים וי ורוצים לעוף הביתה.
ויש קרביים שלנשק להם את הרגליים על מה שהם עושים!
אין,המדינה גם ככה אומרת לך זין בעין כל יום.
להשתמט אנשים
להשתמט אנשים
להרגיש שאת עושה משהו בשביל המדינה שלך
שמוקפת אויבים וקיימת הרבה זכות הצבא
גם כשאין לזה תמורה ואם יש אז היא מאוד קטנה
שמוקפת אויבים וקיימת הרבה זכות הצבא
גם כשאין לזה תמורה ואם יש אז היא מאוד קטנה
להגן על המדינה שאת חיה בה
אין
באותו הנושא: