4 תשובות
אם זה קשור ללימודים לא הייתי מתקשר
לא יש לה חיים אישיים
אולי הודעה אבל לא יותר מזה
אם היא מורה מעצבנת אז כן
אולי הודעה אבל לא יותר מזה
אם היא מורה מעצבנת אז כן
אם זה מאוד מאוד דחוף אז כן אבל כשאת מתקשרת ישר תגידי לה מצטערת כל השעה וזה מאוד דחוף וכולי
עדיף שלא..אבל את יכולה לשלוח לה הודעה לדעתי זה עדיף
באותו הנושא: