התחברות
הרשמה
לכל מי שמתמיין ליחידת ההסרטה
אחרי השלב של התיק העבודות נשאר רק הראיון ? כי חשבתי שאמור להיות גם מבחן במקצוע שבחרתי
7 בדצמבר 2021, 20:14
יחידת ההסרטה
גיוס
חיילים
תפקידים
מיונים
2 תשובות
כן אני גם חשבתי שאמור להיות מבחן, ככה היה בשנים קודמות. אולי יגידו קרוב יותר ליום מיון
וינסנט
שואל השאלה:
הוו אוקי תודה רבה
u
ukiyo
באותו הנושא:
מישהו שהתמיין ליחידת ההסרטה, בדגש על תיעוד/סיקור מבצעי
מישהו קיבל זימון ליחידת ההסרטה?
מישהו התמיין פה לדובר צהל ליחידה ההסרטה?
מישהו פה הולך למיונים של יחידת ההסרטה? או שהוא מכיר מישהו שמתמיין/נמצא שם?
מי פה היה במיונים ליחידת ההסרטה היום?
התקבלתי ליחידת ההסרטה בזרוע היבשה, האם כולם שם מקבלים תג "צלם צבאי"?
אם אני רוצה להתקבל ליחידת ההסרטה בתור - תסריטאית (חוקרת) מה אני יכולה להכין בתיק עבודות?
מחר יש לי מיון ליחידת ההסרטה
נגיד ואני רוצה להתקבל ליחידת ההסרטה של צה"ל בתור תחקירנית/תסריטאית
מתי נסגרת ההרשמה ליחידת ההסרטה?
אם לא אגיע ליום המא"ה לא אוכל לקבל זימון ליחידת ההסרטה?