התחברות הרשמה

קרטיב בטעם לימון ליים זה טעים?

7 בדצמבר 2021, 15:02
קרטיבטעמיםלימון לייםקפואפריזר    
5 תשובות
כן, אני ממש אוהב
ש
שובי דוביי
מאיפה לי
ל
לא הבנתי כאילו מה
כן
F
Finger cross
כן
חמוץ אם את אוהבת
D
Divine
כן
ח
חמסה כפרה ( המפורסם )
באותו הנושא:
איזה טעם של קרטיב הכי טעים?
מה טעם הקרטיב האהוב עליכם?
ספרייט לימון ליים זה טעים?
מה הטעם האהוב עליכם בקרטיב קרח?
מישהו טעם קוקה קולה לימון? טעים?
וופל לימון, טעים או מגעיל ואיזה טעם הכי טעים?
לימון צהוב טעים יותר מלימונים ירוקים? או שלימון ירק טעים יותר מלימונים צהובים?
איזה טעם קרטיב האהוב עליכם??
איך אתם אומרים ויטמינצ'יק בטעם לימון או פטל בטעם לימון?
איזה קרטיב הכי טעים לדעתכם?
טעמתם את השוקו בטעם קרטיב ענבים? הוא טעים?