5 תשובות
מהמם
מצויין, התרגשתי
וואו מדהים
אם המטרה היא לכתוב דברים לא נכונים בסטטוס אז זה אחלה
אנונימי
גואל רצון משיח בן דורו
אנונימי
באותו הנושא: