8 תשובות
מתבייש
ביישן
כי הוא בלחץ ממך אולי כי הוא ביישן
שואל השאלה:
למה אבל ?
למה אבל ?
כנראה ביישן או שהוא מסוג האנשים שקשה להם להסתכל לאנשים אחרים בעיניים
מפחד להסתכל לך בעיניים
אנונימית
הוא ביישן
או שיש לך כפק
או שיש לך כפק
יכול להיות שהוא עצוב ממשהו, שהוא לא מרוכז או שהוא מתבייש
תדברי איתו
תדברי איתו
באותו הנושא: