9 תשובות
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימי
בגלל מזג האוויר
אנונימי
תשאל בסטיפס אולי מישהו ידע
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
כי המחירים של הבשמים עולים בחורף
^חחח אוי זה טובב
כי אנשים פחות יוצאים מהבית וקונים בשמים ומעדיפים להשאר לצפות בסרט בבית....בקיץ יש יותר בילויים מסעדות ומסיבות ואנשים קונים יותר בשמים בכמות גדולה יותר ..נראה לי בגלל זה.
אנונימית
בחורף יש פחות סיבה להתקלח אתה לא יוצא מהבית והצחנה נשארת איתך מתחת לסמיכה
צחנה תמידית מעופפת מסביבי כמו הילה של מלאכים
זה ההרגשה הכי כיפית בעולם.
צחנה תמידית מעופפת מסביבי כמו הילה של מלאכים
זה ההרגשה הכי כיפית בעולם.
חחהחה זה שמעלי. אתה גדול.
אנונימית