9 תשובות
אל תעשני בשביל אנשים לא בריא
אנונימי
תעשי מה שאת רוצה רק אל תעשני
אל. אם זאת לא את אל.
אנונימי
דוד שלי מת מזה בבקשה אל תעשני
אנונימית
לעשן זה לא בריא
למאו
למאו
לעשן זה הופך אותך למגניבה (:
אל תעשני רק בשביל לרצות אנשים ולהיות מגניבה
אם זאת לא את ליטרלי אל תעשי את זה זה ככ טיפשי ומיותר להתאים את עצמך לאחרים
תהיי מי שאת
תהיי מי שאת
פשוט תעשי את מה שכתבת לא מומלץ לעשן אבל תעשי מה שאת רוצה ואל תקשיבי לאחרים
באותו הנושא: