9 תשובות
אל תעשני בשביל אנשים לא בריא
אנונימי
תעשי מה שאת רוצה רק אל תעשני
אל. אם זאת לא את אל.
אנונימי
דוד שלי מת מזה בבקשה אל תעשני
אנונימית
לעשן זה לא בריא
למאו
לעשן זה הופך אותך למגניבה (:
e1a
אל תעשני רק בשביל לרצות אנשים ולהיות מגניבה
אם זאת לא את ליטרלי אל תעשי את זה זה ככ טיפשי ומיותר להתאים את עצמך לאחרים
תהיי מי שאת
פשוט תעשי את מה שכתבת לא מומלץ לעשן אבל תעשי מה שאת רוצה ואל תקשיבי לאחרים