3 תשובות
אני מכירה שתיים, אבל לא בטוחה כמה הם פתוחים וקיימים כיום הייתי שם ברווקותי
שואל השאלה:
מה השם ?
^אחד מהם בקריית חיים או אתא ניראלי והוא ניקרא סויץ' בר לדעתי ביליתי שם כמה וכמה פעמים אבל פעם אחרונה שהייתי שם זה ב2015 או 2016 השני לא זוכרת את השם שלו בכלל אבל הוא גם באיזור הקריות חיפה צריכה לבדוק איך קראו לו ויש שם 90 אחוז מוזיקה רוסית השאר באנגלית אבל גם כזאת שרוסים שומעים ואוהבים מלצרים וברמנים מדברים ברוסית המאבטח גם כן ממש לרוסים בלבד מה שנקרא.