11 תשובות
שאני חתיך
אני חושב שאני אסרטיבי, אני קורא היטב סיטואציות ויודע להסתדר עם המון סוגים של אנשים.
מה איתך? מה את חושבת טוב על עצמך.
זה שיאי הלעוף על עצמי אבל אני מרגישה שזה דיי עובדה- אני אמא מעולה! :)
אני יפה, אני חכמה, אני בסופו של דבר אוהבת את עצמי
אנונימית
אני ממש נחמדה ומצחיקה ומכבדת אחרים
אני בעיקר אוהבת את האנרגיות והחיוביות שלי
ואתזה שאני יכולה להבין אנשים ולעזור להם :))
ואתזה שאני יכולה להבין אנשים ולעזור להם :))
אני יפה. כל האנשים האלה שאמרו לי שאני לא לא משנים כלום, כי אני יודעת שאני יפה מבחוץ ומבפנים. והכיעור הפנימי שלי הופך אותי ליפה, ואנשים שלא יכולים להתמודד איתו פשוט לא שווים אותי
אחרי שנים של חוסר ביטחון מוחלט זה מאוד נחמד לחשוב ככה סוף סוף d:
אל תשנאו אותי אני נשמעת עפה על עצמי לול,
שתדעו שהכל מכוון גם אליכןם, אתןם גם צריכות.ים לחשוב כמוני
נראלי לקחתי את השאלה הזאת למקומות אפלים יותר ממה שהיא צריכה להיות אופס
אחרי שנים של חוסר ביטחון מוחלט זה מאוד נחמד לחשוב ככה סוף סוף d:
אל תשנאו אותי אני נשמעת עפה על עצמי לול,
שתדעו שהכל מכוון גם אליכןם, אתןם גם צריכות.ים לחשוב כמוני
נראלי לקחתי את השאלה הזאת למקומות אפלים יותר ממה שהיא צריכה להיות אופס
אנונימית
אני טובה במשוואות..
שיש לי עיניים יפות ואני גבוהה
אני בן אדם טוב, יש לי ערכים טובים
אני חכמה
אני חברה טובה ואני גורמת לאנשים שאני אוהבת להרגיש טוב ואהובים
אני חכמה
אני חברה טובה ואני גורמת לאנשים שאני אוהבת להרגיש טוב ואהובים
באותו הנושא: