7 תשובות
תלוי מה את רוצה להגיד
הראשון זה מזל טוב לאהבה שלי והשני זה מזל טוב אהבה שלי
הראשון זה מזל טוב לאהבה שלי והשני זה מזל טוב אהבה שלי
תלוי באינטונציה, קוראים את זנ אחרת אבל שתי האפשרויות בסדר
אנונימית
גם גם אבל התחילת משפט אות גדולה נהוג לשים
אנונימי
אפשר גם וגם אבל אני חושבת שיותר נכון להגיד happy birthday to my love
אנונימית
אני חושבת
אה לא בלי to
אפשר גם וגם
באותו הנושא: