19 תשובות
יכול להיות שזה דיכאון
אם כן עדיף להתייעץ עם איש מקצוע
אנונימית
יש משהו שמטריד אותך לגבי העתיד או משהו ספציפי שעולה לך במחשבות כשאת במצבים כאלה?
אנונימית
מכירה את זה, מניסיון מה שהכי ממלא זה לעשות טוב למישהו אחר, לכי להתנדב או כל דבר אחר טוב שאת יוצאת מעצמך בשבילו זה הכי ממלא בעולם!
שואל השאלה:
בדרך כלל רק חששות מדברים שאמורים לקרות בהמשך היום ^^^
אנונימית
אל תנסי לאבחן את עצמך בגוגל, זה עושה אותך עוד יותר עצובה. אני גם ככה כבר כמה שנים, זה פשוט בא והולך. לי עזר לראות משהו מצחיק ביוטיוב או בטלוויזיה. אפילו שממש לא רציתי, אחרי כמה דקות אני יותר רגוע
שואל השאלה:
תודה לכולם על העצות
אנונימית
גם אני ככה.. משהו חסר לך, אל תדאגי בקרוב זה יעבור אני מבטיחה
זה קורה לכולם מתי בחיים צריך לנסות למלא את הריקנות הזאת במשהו שעושה אותך יותר מאושר
תמצאי משהו שיגרום לך לחייך כל הזמן
אולי כדאי שתמצאי חבר, יעני זוגיות, מערכת יחסים. אם יש משהו שיכול למלא את הריקנות בלב, זאת זוגיות
שואל השאלה:
התחלתי לצאת עם מישהו, אבל אני לא יודעת אם אני מוכנה להתקדם מעבר ליציאות ^
אנונימית
ממליץ מאוד!! אם זה גבר איכותי, הוא יתן לך תשומת לב, ישקיע בך, יאהב אותך, פשוט ימלא אותך. זה בדיוק הפיתרון למה שאת מחפשת. אני יודע את זה כי פשוט, אם לי הייתה חברה זה מה שהייתי נותן לה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
קרה לי, זה היה מאוד מוזר. במשך יומיים שלושה הרגשתי ככה בלי שום סיבה.
אני פנוי אם את חושבת אממ אממ חיחי
שאת צריכה לעזוב את הטלפון ולהתחיל לעשות דברים שימלאו וישמחו אותך
ולהיות אם אנשים שעושים לך טוב
אה
את צריכה לשנות את הדרך חשיבה
אם לא תשני החששות רק יגדלו ויגדלו ויגדלו
יש לך שליטה על המוח אל תתני לו להכניס לך איזה מחשבות שהוא רוצה כי הרבה פעמים זה לא חששות שיקרו ואז את סתם סובלת ומתעצבת
העתיד לא באמת מפחיד כמו שנראה
וגם לא המטלות שיש בהמשך היום
תסתכלי על הסיטואציה מהצד זה אחד הדברים שעוזרים להבין שאין בכלל ממה לחשוש

בהצלחה! (:
תותה מוסרת שברור שריק לך בלב כי היא לא שם
תחפשי מטרה לחיים דבר שיגרום לך לרצות לקום בבוקר עם חיוך ולהתחיל עוד יום חדש..