8 תשובות
לא
לא מה מוזר בזה
לא
גם אני פתחתי בגיל 18
לא, אם לא עבדת אין יותר מדי צורך
לא. הכול בסדר עם/אם זה
לא, לי יש מגיל 16 זה בסדר כל עוד אתה יודע להחזיק כסף כל עוד אתה עצמאי ואחראי ובוגר.