קבלתי דפ"ר נמוך, כמה זה יכול לפגוע בתפקיד שיהיה לי ?
קבלתי דפ"ר 50 ואני ממש רוצה לעשות תפקיד קרבי משמעותי בצבא. שמעתי שזה לא הכי נורא אבל מתחת לשישים מתחילים להגביל את האופציות. אני אשמח אפ מישהו יוכל להגיד לי כמה זה יגביל לי את האופציות או אם יש דרך לשפר את הדפ"ר