התחברות הרשמה

איך כותבים? את זאת שנהגה, את זאת שנהגת, את זו שנהגה, את זו שנהגת או משהו אחר בכלל

5 בדצמבר 2021, 19:55
לשון עבריתמיליםאיך אומרים    
2 תשובות
נהגה.
F
FML
אפשר גם וגם אני חושב
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
מה עושים אם אתה פתאום לא טוב במשהו שנהגת להיות טוב בו ואין לך מושג למה
כל מי שנהגת בצבא בבקשה שתכנס :)
כאלה שהם נהגים חדשים או שהיו, קרו לכם דברים מסוכנים כשנהגתם בתקופה הזו?
למי שנוהג: מה הדבר הכי מפחיד שקרה לכם בזמן שנהגתם?
תנו לי דוגמאות מצחיקות מהחיי זוגיות שלכם דברים שנהגתם לעשות בתחילת הזוגיות vs אחרי כמה חודשים.
זה נכון שנהגת בצבא עושה שירות של שנה וחצי?
איך כותבים באנגלית: נהג האוטובוס שרצה להיות אלוהים?
מה הרכב הכי יקר שנהגתם עליו? ואיזה רכב
מה הפדיחה הכי גדולה שהייתה לכם בכביש? (כשנהגתם)
כמה זמן עבר מאז שקיבלתם הודעה שעברתם טסט עד שנהגתם? עברתי אתמול בצהריים ועוד לא נהגתי
קרה לכפ התקף חרדה בזמן שנהגתם לבד?