6 תשובות
אם את אוהבת את השיניים שלך ולא חושבת שהן צריכות גשר הן לא צריכות
אם את חושבת שאת רוצה שיניים יותר ישרות תעשי את זה
יש מלא אנשים שאמרו לי שזה קצת כואב
אני בחיים לא עשיתי פשוט שמעתי מחברות שלי
שואל השאלה:
אה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הכוונה? כאילו, כן, הן די עקומות.
אבל אני אף פעם לא באמת מחייך חיוך שמראה את השיניים... הן לא מפריעות לי לאכול או משהו...
אנונימי
לא גם אם צריך תאמין לי אל תשים מי ניסיון
אנונימית
אם השיניים שלך צריכות את זה אני בצד שלך
לך לביקור אורטודנט
אף אחד פה לא יכול להעביר ביקורת על התיאור הזה כי לא ראינו את השיניים שלך