8 תשובות
אמא שלי הזמינה 2 חבילות והגיע לה
של 15 פריטים כזה
שואל השאלה:
נו בחייאת הזמנתי משלוח אקספרס וזה מראה שהוא במתקן שליחים כבר מתחילת החודש
אולי ההזמנה עם יותר מידי פריטים? תערערי או שתקבלי את הכסף חזרה
אני גם הזמנתי בתחילת החודש וזה כבר 12 ימים על משלוח לארץ אני לא מבינה מה קורה
שמזמינים משיין בגלל שנהיה מלא הזמנות לארץ אז אוספים את כל החבילות במקום כלשהו ואז משחררים לאט לאט חבילות לכן זה כותב במתקן שליחים צריך פשוט לחכות אין מה לעשות
הזמנתי קצת לפני והגיע לי
הבנתי שמשלוח אקספרס איטי יותר מהרגיל אז עדיף שלא לקחת אותו
עדיין לא הגיעה החבילה, זה מראה לי שרק לפני יומיים זה נחת בארץ. בטח יהיה קצת עיכובים, מלא הזמינו בבלאק פריידי