התחברות
הרשמה
הגיוני שאם עדכנתי את הטלפון הוא נהיה פחות איטי או תקוע
5 בדצמבר 2021, 14:18
טלפון
תשובה אחת
כן. לפעמים קורה ההפך...
במבה 4
באותו הנושא:
זה הגיוני שמאז שהתחלתי לעשן נהייתי יותר חברותית והרבה פחות ביישנית?
למה לאט לאט נהיה פחות ופחות דתיים בארץ?
זו רק אני או שסטיפס נהיה פחות ופחות פעיל?
כשאני מטעינה את הטלפון המטען נהיה ממש רותח (ואני לא בטלפון כשזה מטעין) מה לעשות?
עדכנתי את האייפון לגרסא החדשה ופתאום הכתוביות בנטפליקס נהיו לי ענקיות כשאני דרך הטלפון זה ליטרלי על חצי מהמסך איך לתקן?
יש לי אייפון xs max חצי שנה אבל אני חושב שהמצלמה נהייתה פחות טובה זה הגיוני?
כשרעל נהיה פג תוקף, הוא נהיה יותר רעיל או פחות רעיל?
איך זה הגיוני שפעם הייתי נראית יותר ושקלתי פחות ועכשיו אני נראית פחות ושוקלת יותר?
זו רק אני או שככל שעוברות השנים הקיץ נהיה רותח יותר והחורף נהיה פחות קר?
למה מצלמה של טלפון נהיית פחות טובה אחרי שנתיים שלוש?
למה כשאני בטלפון אני נהיית פחות יצירתית?