4 תשובות
אני שילמתי 470, הכל יחסי
תלוי איזו עוגה , יש עוגות ששוות את זה
שואל השאלה:
היא לא עכשיו מפוצצת וזה אבל גם לא קצת זה עם שובל פרחים כזה וקישוטים ליד לאורך העוגה,אולי זה לא הכי מקושט אבל זה עדין וממש אהבתי,זה קצת שונה ממה שרואים בדרך כלל בעוגות יום הולדת וזה מיוחד
אנונימית
תשמעי זה ממש תלוי. אני הייתי מעדיפה להשקיע בדברים שמסביב לעוגה, כמו האוכל הקישוטים וכו
אבל אם את ממש רוצה להשקיע בעוגה אז אני חושבת שזה מחיר סביר