8 תשובות
שואל השאלה:
עניתי על הכל, פשוט אני רוצה לדעת אם עשיתי נכון
אנונימית
שואל השאלה:
בנתיים רוב מה שכתבת אז כתבתי גם ככה, אז רוב הסיכויים שזה נכון :)
תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת ששאלתי עוד כמה שאלות לפני כמה דקות חח חח
אנונימית
שואל השאלה:
הנה עוד שאלה
נשים המדליקות נרות ביום הראשון וביום השני של ראש השנה-
1.תתקענה את הנר ביום השני במקום אך לא תדבקנה אותו.
2. תכנה מראש נרות ליומיים, בערב ראש השנה.
3. מותר להכין בחג עצמו את הנרות משום שזה צורך החג.
4. מי שלא הכינה את הנרות בערב חג - הפסידה ואינה מדליקה.
אנונימית
שואל השאלה:
ראש השנה נחגג יומיים כי
1. כך היא המצווה מן התורה.
2. כך בארץ ובחול יוכלו לחגוג באותו הזמן.
3. חז"ל תקנו זאת כיוון שבעבר היו ספקות מתי לחוג את ראש השנה, ואנו ממשיכים את מנהג אבותינו.
4. כי רצינו יום נוסף של התקרבות לה'.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית
שאלה ראשונה 1
שאלה שנייה 3
שאלה שלישית 3