13 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כן
חולה על טומי
חולה על טומי
שואל השאלה:
או שעדיף 5 גינסים ב700 שקל
או שעדיף 5 גינסים ב700 שקל
אנונימית
כי זה ממש מטומטם בעיניי חח
תלויי
את רוצה משהו של מותג או שלא אכפת לך בלי מותג אבל יישב יפה?
את רוצה משהו של מותג או שלא אכפת לך בלי מותג אבל יישב יפה?
שואל השאלה:
שחייהם לא אכפת לי
שחייהם לא אכפת לי
אנונימית
לא זה מחיר מוגזם לגינס
5 ב700 הרבה יותר שווה
זה מחיר מוגזם ממש
זה מחיר מוגזם ממש
שואל השאלה:
יש אחד יפה רצח עם קרעים של דולצה וגאבאנה עולה 3 אלף שקל כדאי?
יש אחד יפה רצח עם קרעים של דולצה וגאבאנה עולה 3 אלף שקל כדאי?
אנונימית
כן ברור מה
אם 479 זה מחיר מוגזם אז 3 אלף זה מחיר נורמלי
לא, את יכולה לקנות בכסף הזה שני ג'ינסים הרבה יותר זולים זה סתם בזבוז בשביל מכנס שיכול להתלכלך או להיקרע
באותו הנושא: