13 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כן
חולה על טומי
שואל השאלה:
או שעדיף 5 גינסים ב700 שקל
אנונימית
כי זה ממש מטומטם בעיניי חח
תלויי
את רוצה משהו של מותג או שלא אכפת לך בלי מותג אבל יישב יפה?
שואל השאלה:
שחייהם לא אכפת לי
אנונימית
לא זה מחיר מוגזם לגינס
5 ב700 הרבה יותר שווה
זה מחיר מוגזם ממש
שואל השאלה:
יש אחד יפה רצח עם קרעים של דולצה וגאבאנה עולה 3 אלף שקל כדאי?
אנונימית
כן ברור מה
אם 479 זה מחיר מוגזם אז 3 אלף זה מחיר נורמלי
לא, את יכולה לקנות בכסף הזה שני ג'ינסים הרבה יותר זולים זה סתם בזבוז בשביל מכנס שיכול להתלכלך או להיקרע