3 תשובות
לא
לא למה ריבאונד
די ברור שתרגישי אליו עדיין קצת משהו שבועיים וחצי זה לא הרבה
אבל את יכולה להכיר מישהו חדש ולאבד את מה שהרגשת לקודם זה כן (להמשיך הלאה בקיצור)
די ברור שתרגישי אליו עדיין קצת משהו שבועיים וחצי זה לא הרבה
אבל את יכולה להכיר מישהו חדש ולאבד את מה שהרגשת לקודם זה כן (להמשיך הלאה בקיצור)
לא אם את רוצה לנסות להכיר
באותו הנושא: