9 תשובות
לא היה לי קשה עם זה ממש.
היה לי יותר קשה להסתגל אל האישה של אבא שלי ולזה שהיא כביכול "מחליפה" את אמא שלי אחרי שהיא נפטרה.
אני דווקא אוהב אותה מאוד והיא אישה נהדרת
זה תלוי בכמה דברים. איך הילדים קיבלו את הגירושים, היחסים של ההורים שלהם אחד לשני, טיב היחסים של הילדים עם ההורים, ההיכרות של הילדים עם בני הזוג, אם אוהבים אותם או לא.
FML
אבא שלי התחתן שוב, זה היה לי נורא קשה לראות ממש אבל.
אנונימית
כן! לאמא שלי היה חבר עד לפני כמה ימים והם נפרדו (הדבר הכי טוב שקרה לי) ואבא שלי בקושי רואה אותי כי הוא כל הזמן אצל חברה שלו
אנונימית
לא
אצל כל אחד זה שונה, תלוי אם הם אוהבים את בני הזוג החדשים טגם איך ההורים הביולוגים נפרדו

אני יודעת שאם אבא שלי יתחתן שוב אני אשמח בשבילו (הוא פנוי אגבב בן 45+ מאוד נחמד נראה כמו דוב גדול ולא נמשך לגברים לצערי:/ גם יש לו כסף בואו בהמוניכם)
אמא שלי התחתנה מחדש בנובמבר
ברור, בכלל כל הזוגיות החדשה הזאת של הורים מאוד מערערת את התא המשפחתי שגם ככה כבר מעורער
כל עוד ההורים מאושרים אז לא נראלי והם אמורים לאהוב את הבן או בת הזוג החדשה שיש להורים שלהם
ההורים שלי התחתנו שוב, זה היה ממש אירוע משמח ואני ממש נהניתי.