2 תשובות
ויטרינה, כנראה ההמבורגר הכי טוב שתאכלי.
שואל השאלה:
אכלתי שם^
היה אחלה אבל לא הכי טוב שאכלתי
אכלתי שם^
היה אחלה אבל לא הכי טוב שאכלתי
אנונימית
באותו הנושא: