11 תשובות
כל הסרטים שלהם שנואים עליי האמת
שואל השאלה:
למה?
למה?
אני ממש אוהבת את אינפיניטי וור, איזה סרט חזק שלא מקבל מספיק הערכה בגלל שכולם אוהבים יותר את אנדגיים (שהיה די גרוע)
השנוא עלי הוא כנראה בלאק ווידוו (האלמנה השחורה), הוא הרגיש כזה חסר אישיות והאקשן הרגיש כזה לא משמעותי
השנוא עלי הוא כנראה בלאק ווידוו (האלמנה השחורה), הוא הרגיש כזה חסר אישיות והאקשן הרגיש כזה לא משמעותי
אני מנחשת שאם אמרת את זה, לא ראית את כל הסרטים שלהם.
אז לא יכול להיות שכל הסרטים שלהם שנואים עלייך^^^
אז לא יכול להיות שכל הסרטים שלהם שנואים עלייך^^^
כי זה ז'אנר כזה מעצבן לא יודעת מה מעצבן בו אבל הוא משעמם לי מדי אני מסוגלת להירדם בסרטים האלה
האהוב עלי זה דדפול
והשנוא זה הענק הירוק
והשנוא זה הענק הירוק
שואל השאלה:
barmeleh
אני מסכימה אינפיניטי וור הרבה יותר טוב מאנד גיים
barmeleh
אני מסכימה אינפיניטי וור הרבה יותר טוב מאנד גיים
אהוב עליי מלחמת האזרחים/מלחמת האינסוף
שנוא עליי תור העולם האפל :)
שנוא עליי תור העולם האפל :)
האהוב עליי זה אנדגיים/אינפיניטי וור/ ת'ור ראגנרוק והשנוא עליי זה הענק הירוק
אהוב איירון מן 2 ושנוא לא נראלי יש
אהוב שומרי הגלקסיה 2/דדפול 2
שנוא: הענק הירוק
שנוא: הענק הירוק
באותו הנושא: