6 תשובות
תדברי עם מישהו. אולי היא/הוא יצליחו לעודד אותך
מה שאני עושה בדרך כלל זה יוצאת לטיול באופניים או פשוט הליכה, בערב, או כששקט בחוץ, שומעת מוזיקה רגועה או מנחמת (זה אומר בעיקר לשמוע את השירים הכי אוהבים עלייך וvibe אליהם כמה שבא לך, זה מה שבעיקר מעלה את מצב הרוח הכי הרבה) וחושבת על דברים שאני אוהבת ורוצה לעשות ולא על הדברים שמציקים לי
אני אמנם דוחה אותם אבל לא בורחת מהם, נגיד אם יש בעיה כלשהי שגורמת למצב הרוח הרע הזה אני אקח הפסקה מהכל, אעשה טיול קצר, ואז אחשוב איך אני מטפלת בבעיה כדי לחזור להיות במצב רוח טוב
אני אמנם דוחה אותם אבל לא בורחת מהם, נגיד אם יש בעיה כלשהי שגורמת למצב הרוח הרע הזה אני אקח הפסקה מהכל, אעשה טיול קצר, ואז אחשוב איך אני מטפלת בבעיה כדי לחזור להיות במצב רוח טוב
וגם, זה נשמע הכי חרוש בעולם
אבל מה שאת אוהבת
כי זה מה שהכי משמח אותך בסופו של יום
אבל מה שאת אוהבת
כי זה מה שהכי משמח אותך בסופו של יום
מקלחת חמה, משום מה זה תמיד משפר את המצב רוח שלי. לעשות משהו שאת אוהבת, לקרוא, לצייר, או אפילו סתם לראות סדרה או סרט. ללכת לטיול קצר אולי ולנקות את הראש, לשמוע מוזיקה.
תשמעי מוזיקה שעושה לך טוב ואולי תצאי לסיבוב מחוץ לבית
שמעי מוזיקה, תראי טלוויזיה, תיפגשי עם חברים