12 תשובות
אתה מספיק גבוהה לא חושב ?
אנונימי
געידוע לי בגיל 21 מפסיקים לגבוה אצל בנים
מה גם הגובה שלך אחלה אחי
זה גנים.. וחוץ מזה אתה ממש גבוה.
תשמע שזה גבוה מדי..
להיות גבוה מדי זה לא תמיד הכי יפה או בריא
שואל השאלה:
פתאום אני רואה שהחברים שלי עוקפים אותי. פעם ראשונה שאני מרגיש כל כך חסר בטחון כי מישהו גדול ממני כי כל החיים זה היה הפוך
אנונימי
שואל השאלה:
מבאס קצת, אבל הייתי שמח להוסיף עוד איזה 7 סמ
אנונימי
^^שמע זה גנים אחי אין מה לעשות
יש אנשין בני 14 שעוברים אותי אני 1.82 וזה גבוה ומה לעשות לא נולדתי עם גנים שיגביהו אוצי עוד
שואל השאלה:
גנים זה לא... המשפחה שלי נמוכים
אנונימי
בסדר גם המשפחה דלי לא ואני 82 חחח
העיקרון שלי היה שאם אין גנים טובים אז גובהים עמה שאפשר
והתאכלס טין לך מה לנשוות צגובה לאחרים כי גובה זה לא משנו בשליטה
למה אתה צריך לגובהה עוד 1.88 זה גובה יפה
גנים,
ההורים שלך גבוהים?
למשל , קח דוגמה את המשפחה שלי.
אמא שלי 1.60 ואבא שלי 1.73
אבא שלי היה 1.40 בחטיבה ואז הוא סיפר לי איזה סיפור שהוא כל יום אחרי בית ספר הוא קפץ בחבל וככה הוא גבה מאוד תוך פרק זמן והוא שמע את זה דרך דוד שלו.
אולי קח את זה כהשראה או משהו ...
אני אישית 1.77 והגובה שלי התחיל להיות עצום מכיתה ח', פשוט בשבוע אחד גבהתי מ1.60 ל1.70 והכף רגל שלי נהייתה יותר גדולה.
מה מטר שמונים ושמונה זה מושלם למה שתרצה להיות גבוה מדי זה גם לא יפה להיות גבוה מדי