3 תשובות
וואו, האמת שאני לא ככ יודעת מה לעשת במצב כזה.. אבל זה ישתפר, תשארי חיובית, אני מאמינה בך :)
תראי אהובתי אני שונאת את העובדה שאת מרגישה ככה ובא לי לבוא אלייך לחבק אותך ולנער אותך ולטלטל אותך מהמחשבה הזאת אבל לצערי אני לא יכולה לעשות את זה, לא משנה לי מאיפה את או בת כמה את או איך את נראית או במה את מאמינה, אני בטוחה שאת במיליון אחוז יפייפיה ולא תשני את דעתי, אנחנו בני אדם אנחנו חדמש לא מושלמים ויש בנו הרבה מאד פגמים ואי פורפורצונליות וזה בסדר לגמרי ונורמלי לחלוטין וזה שאנחנו לא מושלמים הופך אותנו לכן מושלמים, הלוואי והיה איזה שיקוי או כדור שאפשר לבלוע והכל היה בסדר והיינו נראים "מושלם" אבל אין וגם אף פעם לא יהיה את המושלם הזה כי גם ה"מושלם" הזה אף פעם לא יהיה מספיק בשביל רצון החברה של היום, לא משנה מה את הולכת לעשות ולא משנה איך תראי ומה תעשי תמיד יהיה מודל יופי אחר ותמיד יהיה מודרניות חדשה יותר ליופי והכל תמיד משתנה 24/7, אני מנסה לומר זה יכול לקחת זמן וסבלנות ולפעמים גם שגעונות ואי נורמליות לטווח הקצר וזה יקח זמן לאהוב את עצמך ואם את רוצה לשנות משהו בך אני מאמינה שאת יכולה עם כח רצון אני מאמינה בך שאת יכולה לקום ולעשות את השינוי הזה רק אם את רוצה ומאמינה בעצמך,
ולפני זה את באמת צריכה לשאול את עצמך אם זה באמת משהו שאת רוצה לעשות או שזה משהו שאת רוצה רק כי הסביבה "אמרה" לך או הראתה לך ככה?, את לא צריכה לשנוא את עצמך את ממש לא צריכה ובטח ובטח שלא חייבת או אמורה זה שיש לך שומן לא הופך אותך למכוערת זה הופך אותך לבן אדם בדיוק כמוני בדיוק כמוך בדיוק כמו הדוגמניות שאת רואה בשלטים ברחוב, החיים לא מושלמים ועל פי כמה וכמה לא זוהרים ושלא תחשבי שהדוגמניות על השלטים האלה לא עברו היסטריות או בעיות או הפרעות אכילה או דיכאון כי הן כן כי הן גם בני אדם וזה שהן "נראות טוב" לא הופך אותך למכוערת או שווה פחות ^ואני עושה את זה במרכאות כי זה מה שהחברה מציגה כ-יפה היום, ואני לא אומרת שהמודל הזה לא יפה אני אומרת שכולן יפייפיות במידה שווה בצורה מדהימה שעוצרת את הנשימה גם אם הדוגמנית היא עם שומן בבטן ויריכיים ענקיות עם תחת גדול וציצי גדול או עם סימני מתיחה וצלוליטיס כי זה ככ מעצים ונותן ביטחון לדעת שגם לזה יש במה לנורמה, לנורמה הזאת בחיים, ותני לי לנפץ לך משהו כי לא כל מקצוע זוהר ולא כל דוגמנית גבוהה עם שפתיים גדולות ועיניים ירוקות ועם בטן מפולסת אומר שהיא שמחה והיא "חיה את החיים" כמו שמראים לך באינסטגרם ופלטפורמות החברתיות כי הכל שקר אחד גדול לפנים, אני גם לא אומרת לך שכולם בדיכאון לא ממש לא יש כאלה שבאמת חיים את החיים על הצורה הכי טובה שאפשר אבל לכולנו יש את הבומים האלה לחיים מידי פעם,
אז הנקודה שלי היא את לא מושלמת כרגע כי בחיים לא תהיי מושלמת וזה לא משנה מה תעשי או איך תגרמי לעצמך להיראות כי את בן אדם וזה נורמלי וזה שיש בנו פגמים ומגרעות ובעיות הופך אותנו לעוד כמה אנשים בעולם המפגר הזה, את יפה את יפייפיה ואת מדהימה את רק צריכה להאמין בזה ואם את רוצה "לשנות" את זה *כח רצון* עם זה באמת שום דבר לא יכול לעצור אותך,
אני אוהבת אותך ומאמינה בך גם אם זה יקח זמן אני איתך לאורך כל הדרך גם אם זה לא פיזית תמיד תחשבי על זה שאני מאמינה בך ואוהבת אותך
בהצלחה אהובה שלי, זה תהליך קשה אני יודעת.
ולפני זה את באמת צריכה לשאול את עצמך אם זה באמת משהו שאת רוצה לעשות או שזה משהו שאת רוצה רק כי הסביבה "אמרה" לך או הראתה לך ככה?, את לא צריכה לשנוא את עצמך את ממש לא צריכה ובטח ובטח שלא חייבת או אמורה זה שיש לך שומן לא הופך אותך למכוערת זה הופך אותך לבן אדם בדיוק כמוני בדיוק כמוך בדיוק כמו הדוגמניות שאת רואה בשלטים ברחוב, החיים לא מושלמים ועל פי כמה וכמה לא זוהרים ושלא תחשבי שהדוגמניות על השלטים האלה לא עברו היסטריות או בעיות או הפרעות אכילה או דיכאון כי הן כן כי הן גם בני אדם וזה שהן "נראות טוב" לא הופך אותך למכוערת או שווה פחות ^ואני עושה את זה במרכאות כי זה מה שהחברה מציגה כ-יפה היום, ואני לא אומרת שהמודל הזה לא יפה אני אומרת שכולן יפייפיות במידה שווה בצורה מדהימה שעוצרת את הנשימה גם אם הדוגמנית היא עם שומן בבטן ויריכיים ענקיות עם תחת גדול וציצי גדול או עם סימני מתיחה וצלוליטיס כי זה ככ מעצים ונותן ביטחון לדעת שגם לזה יש במה לנורמה, לנורמה הזאת בחיים, ותני לי לנפץ לך משהו כי לא כל מקצוע זוהר ולא כל דוגמנית גבוהה עם שפתיים גדולות ועיניים ירוקות ועם בטן מפולסת אומר שהיא שמחה והיא "חיה את החיים" כמו שמראים לך באינסטגרם ופלטפורמות החברתיות כי הכל שקר אחד גדול לפנים, אני גם לא אומרת לך שכולם בדיכאון לא ממש לא יש כאלה שבאמת חיים את החיים על הצורה הכי טובה שאפשר אבל לכולנו יש את הבומים האלה לחיים מידי פעם,
אז הנקודה שלי היא את לא מושלמת כרגע כי בחיים לא תהיי מושלמת וזה לא משנה מה תעשי או איך תגרמי לעצמך להיראות כי את בן אדם וזה נורמלי וזה שיש בנו פגמים ומגרעות ובעיות הופך אותנו לעוד כמה אנשים בעולם המפגר הזה, את יפה את יפייפיה ואת מדהימה את רק צריכה להאמין בזה ואם את רוצה "לשנות" את זה *כח רצון* עם זה באמת שום דבר לא יכול לעצור אותך,
אני אוהבת אותך ומאמינה בך גם אם זה יקח זמן אני איתך לאורך כל הדרך גם אם זה לא פיזית תמיד תחשבי על זה שאני מאמינה בך ואוהבת אותך
בהצלחה אהובה שלי, זה תהליך קשה אני יודעת.
שואל השאלה:
תודה רבה לך את מדהימה!!
תודה רבה לך את מדהימה!!
אנונימית
באותו הנושא: