8 תשובות
כן
טעם של אנשים לא מחליט למי הם ימשכו, רק מי נראה טוב לדעתם, זה לא עד הסוף
טעם של אנשים לא מחליט למי הם ימשכו, רק מי נראה טוב לדעתם, זה לא עד הסוף
גם אצלי זה ככה,
וזה מוכיח שמה שמושך בו אותך זה האופי שלו לאו דווקא החיצוניות שלו
וזה מוכיח שמה שמושך בו אותך זה האופי שלו לאו דווקא החיצוניות שלו
את נמשכת בטח לאופי שזה אחלה אבל חייב שיהיה גם יופי כדי שיהיה משיכה מצידך
כן היה לי ככה
כאילו אני מקווה שהבנת את מה שרציתי לומר לך זה פשוט קצת מסובך להסביר את זה
ככה זה אני והקראש שלי.. היא בהתחלה הייתה נראת לי לא משהו בשבילי אבל כבר באותו רגע הרגשתי משיכה חזקה יותר
כן כן גם אני ככה לפעמים
כן ברור
לי אישית אין טעם ספציפי
לי אישית אין טעם ספציפי
באותו הנושא: