8 תשובות
אני חושבת שכולם תומכים בפלסטין
שואל השאלה:
אבל ג'יג'י אומרת שאין לה כוונה רעה לפגוע בישראל וביהודים ושהיא בסהכ רוצה שגם הפלסטיאנים יחיו איתנו
אבל ג'יג'י אומרת שאין לה כוונה רעה לפגוע בישראל וביהודים ושהיא בסהכ רוצה שגם הפלסטיאנים יחיו איתנו
אנונימית
היא חושבת שאם תהיה פה מדינה פלסטינית, זה לא יפגע ביהודים והישראלים.
מה הכוונה בדו קיום? זה סתם חארטה הם מנסים ליפות את זה אבל הכוונה של כולם שם זה "לשחרר את פלסטין" כלומר שלטון פלסטיני בישראל ושהיהודים לא יהיו פה כלומר אנטישמיות כי הכוונה שלהם זה להחזיר את היהודים לאירופה (כמובן שהם סתומים ולא מבינים או רוצים להבין שיש יהודים שלא חיו באירופה ואלה שכן חיו כולנו ראינו מה קרה אז בקיצור אנטישמיות מודרנית)
^ מה זה היא רוצה מה היא האום? אלוהים? מה הרצון או הדעה שלה קשורה לישראל
^ אנשים דוחפים את האף שלהם למקומות שלא קשורים אליהם כדי להראות שהם הומניים
שואל השאלה:
מסכימה .. כל המדינות ברחבי העולם קוראים למדינה שלנו פלסטינה ..אבל לא הבינו שאלוהים נתן לאברהם את המדינה כארץ ישראל
מסכימה .. כל המדינות ברחבי העולם קוראים למדינה שלנו פלסטינה ..אבל לא הבינו שאלוהים נתן לאברהם את המדינה כארץ ישראל
אנונימית
על זאין אני לא יודעת אבל גיגי האמת אמרה יפה ואם היא באמת תומכת בדו קיום אז זה לא כזה נורא. אבל בלה מאה אחוז תומכת אך ורק בפלסטין כי היא גם פרסמה שישראל היא כביכול מושבה של מתנחלים
אנונימית
באותו הנושא: