5 תשובות
גם למה שתרצה ?
כי זה ההכי עדכני אתה לא יכול להוריד רק את ה14
שואל השאלה:
אבל יש רק iso15
אתה הולך להגדרות ואז כללי ואז עדכוני תוכנה וזה יראה לך שם
ב11 אי אפשר
אבל בxs הסיני - אפשר (אבל רק או ל15.1 או ל14.1)
אנונימי