13 תשובות
שהחברה הכי טובה שלי תיהיה אחותי התאומה
את חיי החברה העלובים שלי
הייתי עושה שאני לא הייתי יכול להקיא מאוכל כי אצלי זה לאכול מקדונלדס בשלוש וחצי ולהקיא את זה בערב
תעובדה שאני בחיים לול ,
מאמינה שאת האישיות שלי
לא להיות עם דיכאון קליני ופסיכיאטרים כל יום
את המצב החברתי שלי.
את המראה שלי ,הציונים שלי ,החוכמה שלי והבנה יותר טובה של מצבים חברתיים שאני נמצאת בהם
אנונימית
את הסביבה
שלא יהיו לי יותר מדי בעיות ודאגות (כמו שיש לי בזמן האחרון)
את המצב הכספי שלי....
להיוולד כמה שנים קודם
הייתי רוצה יותר להיות קרובה לה'