3 תשובות
האמת, שהיה נמאס אם היו מדברים על זה.
כמעט ולא שומעת עלייה בכלל מהקרובים, אז נחמד לי.
כמעט ולא שומעת עלייה בכלל מהקרובים, אז נחמד לי.
ראיתי בדיוק אליס בבורדרלנד וזה היה ממש טוב
אני כבר לא רואה אנשים שמדברים על זה אבל אם עדיין היו מדברים אז כן זה היה נמאס לי רצח