13 תשובות
יש לי סמני מתיחה ברגליים, אני השמנתי הרבה בקורונה, גילחתי את הראש שלי והמשפחה שופטת אותי על זה , והציונים שלי גרועים.
לא
תחת גדול
אנונימית
האמת שלא חשבתי, כנראה שיש.
כעיקרון לא מרגישה חסרת בטחון לגבי עצמי ברוב הדברים
כל הגוף שלי, מהשיער עד לאצבעות שברגליים.
הכל אצלי בערך
חיצוניות בעיקר.
שפתיים ואני יודעת שזה משמע מוזר אבל הרגליים שלי
אנונימית
המשקל בעיקר
הכל על גבי הכל, פנימית וחיצונית.
בכללי לא דווקא חיצוניות אני פשוט חסרת ביטחון כשצוחקים על איזו טעות שעשיתי אני נכנסת ללחץ ומרגישה רע מוחקת כל דבר שכתבתי או סטורי שהעלתי לא יודעת למה זה קורה לי