114 תשובות
שהם דמות להערכת
שאלו אתמול או שלשום אנשים כבר דבררו את עצמם למוות
מדהימים, כל הכבוד להם שהם לא מפחדים מהפלסטינים
אנונימית
יש לי כל כך הרבה כבוד כלפיהם. הם מסכנים את חייהם כדי שערבים לא יחיו בכל מקום בגדה המערבית
שהם בני אדם
והם ראויים להערכה
מדהימים נלחמים על הארץ שלנו
בני אדם
גועל נפש של אנשים
הגם אתה חתולי?
אומרים מתיישבים לא מתנחלים לשאלה גיבורי מדינת ישראל עושים את מה שלממשלה שלנו אין כוח ורצון לעשות מול המתנחלים הפלסטינים
"princess "red shield
את שטופת מוח לחלוטין
קודם כל הם לא מתיישבים, מתיישב מתיישב במקום חוקי באישור המדינה (!)
דבר שני, הפלסטינים הם לא מתחלים, כי הם גרו פה לפני הקמת המדינה בדיוק כמונו
אנחנו לא יכולים להתנחל באופן לא חוקי בשטחים שלא שייכים לריבונות הישראלית, ולכן זו היא התנחלות לכל דבר
תפסיקו לתת יד לדבר הזה, רוב המדינה רואה בהם כאויב לשלום מדיני והסיבה ברורה
יש להם הוכחה? דרך אגב מוזר אבל כול יהודה ושומרון מפוצצת באתרים ארכיאלוגיים מתקופת בית שני מוזר לא? רוצה לשמוע עוד משהו מוזר? כול הזמן פלסטינים מגיעים לשם להסתיר ראיות למה להסתיר ראיות? חשוד לא? דרך אגב סתם אומרת אבל המשפחה שלי הייתה פה לפני 140 שנה ויש לי הוכחה מהם שלא היה פה מעולם עם פלסטיני
ואני מאמינה יותר למשפחה שלי מאשר לכמה מחבלים חמדנים ורוצחים שרצחו את המשפחה שלי בדם וללא רחמים מי שלא מרחם על המשפחה שלי ועל מבוגרים אנשים נשים וטף למה מגיע להם שאני ארחם עליהם?! כי הם בני אדם? כול מי שפונה לרצוח בני אדם סתם בלי סיבה מוצדקת והפוך הוא כבר איבד צלם אנו מזמן רצח זה מעבר לאנושיות
חתולי קודם כל ברור שרוב המדינה לא רואה בזה אויב לשלום היום עברו ימי אוסלו אל תשלה את עצמך
חוץ מזה באמת אנחנו במצב ברוך חתולי מסוכן לתת את השטח למדינה שתהיה עוינת אבל גם אי אפשר להכניס מחא מצביעים עוינים למדינה ברוך רציני אני לא חושב שיש פיתרון פשוט כזה כמו בוא נעיף את כל המתנחלים בלעדיהם יהיה שלום ולהתעלם מחוסר הרצון של הערבים לשלום בר קיימא או מצד שני בוא נתפשט בכל יהודה ושומרון בלי לתת את הדעת על הרמת חיים והשטח של הערבים
"princess "red shield
זה לא משנה אם היא מפוצת באתרים ארכאולוגים, גם לא משנה אם זה אתרים של יהודים או אתרים של ערבים, זה לא משנה מה היה בעבר
על פי חוק, אסור ליהודים להתנחל שם, ועצם ההתנחלות שם מהווה עבירה בוטה וצפצוף על החוק, היא הורסת את תדמית יחסי החוץ שלנו וחבל שרוב הציבור הצעיר תומך בהתנחלויות, בגלל שטיפת מוח מטיקטוק או מה שזה לא יהיה בעיקרון..
the real cut
עזוב, גם אם אתה לא תומך בפתרון 2 מדינות או בכללי בפתרונות שקשורים לשמאל הישראלי, התנחלויות זה עדיין עבירה על החוק, פשוטו כמשמעו
תחשוב על מה היה קורה אם הודי היה מקים בית בפקיסטן ומנסה להגיד לפקיסטינים שהשטח שייך לו והריבונות של השטח היא שלו
חתולי היה פה רוב לממשלת ימין הרבה לפני הטיקטוק
חתולי כפרה עבירה על איזה חוק? אתה יכול לציין לי אותו?
חתולי:3 לא כול הקודם זוכה? ככה זה גם הולך בעולם המגיע ראשון זוכה בהכול אנחנו היינו פה ראשונים זכינו שידעו לקבל את זה בכבוד במקום להתבכיין 73 שנה על משהו שלא קיים וגם לא יתקיים לעולם זאת ההתנהגות הכי ילדותית ותינוקית שראיתי מאז ומעולם
תאצת ההודים עושים את זה בחבל קשציר סיפור מסוכח משהו לשתי המדינות עש עכשיו נשק גרעיני כי הם היו במירוץ התחמשות
the real cut
אמנות ז'נבה
וץכלס חתוי עם זה שטח בשליטץ ההודים ובאחשור הממשלה למה זה בעיה חוקית? עזוב מוסרית
"princess "red shield
לא, זה ממש לא עובד ככה
יש הבדל בין אמנת זנבה חעבירה על החוק
the real cut
זה בעיה חוקית בדיוק בגלל הסיבה שאין לנו ריבונות על שטחים רבים ביו"ש (על הרוב)
עבירה על החוק קשורה לאנרכיה זה הטיעון שניסית לנכס לעצמך אמנת זנבה קשורה למוסריות כללית
את זה אני יודעת בזמן שהפלסטינים שינו ושיכתבו את ההיסטוריה מחדש לטובתם האישית בלבד הם שינו גם את המשפט הזה למשפט כול המגיע שני זוכה בהכול
אין לנו ריבונות כי אנחנו לא רוצים לצאת אפסים ושיהיה לנו אזרחים שלא יכוליפ להצביע או שהם יצביעו ואז הלך עלינו
אֲמָנָה היא הסכם שנעשה במסגרת המשפט הבינלאומי הפומבי, שעליו חתומים מדינות וארגונים בינלאומיים. (זה מויקיפדיה)
מדובר בחוק לכל דבר, יש קשר מסוים למוסריות אבל בגדול זה חוק
the real cut
בדיוק
"princess "red shield
זה לא הטיעון שלהם בכלל
ברגע איד מדינצ ישראל יכולה/יכלה להכריז על ריבונות זה חוקי לגמרי על פי אמנת זנבה וכו וכו
זה חוק שקשור למוסריות לא לאנרכיה
המשפט הבין לאומי לא נוצר בשביל לעשות סדר געון אלא בשביל מוסריות כזאת שיהיה טוב לכולם וכו
ובזה הוא צבוע רצח
the real cut
אנחנו נכנסים לדיון אחר, בנוגע לאיך ארץ ישראל השלמה בכלל אפשרי פרקטית
סתכל על נתונים של גינויים והחלטות נגד מדינות ישראל תופסת שם צקום בלתי פורפורציונלי ביחס לדברים שהיא עושה או לגודל שלה
אתה ערבבת
אמרת שהמשפט הבין לאומי קשור לאנרכיה
שתי דברים שונים חתוליקר
לא אמרתי אנרכיה בשום מקום
אתה אמרת "עבירה על החוק קשורה לאנרכיה" והתחלת את זה
אני לא מדבר על אנרכיזם בכלל, בכל זאת שזה נושא מעניין
ואתה אמרת שאי אפשר להכיל ריבונות
the real cut
מסכים שביחס לדברים שהיא עושה הגינויים גדולים, אבל זה לא אומר שהם חסרי ערך
אמרת שמה יקרה אם כל אחד יעשה מה שבא לו מה זה בדיוק אם לא אנרכיה?
כן, אי אפשר להכיל ריבונות
איך זה קשור לאנרכיה?
לא, אמרתי שאם כל אחד התנחל איפה שבא לו
זה בדיוק מה שהמתנחלים עושים
לא דיברתי על אנרכיה או על שלטון אנרכיסטי או כל הנושא הזה
ברור שלא אבל אנחנו נמצאים במצב מורכב חתולי שאין לנו אפשרות להיות 100% בסדר
לא הטיעון אבל עדיין ככה זה נשמע שהם טוענים שכול מה שהם אומרים גם אם זה הדבר הכי לא הגיוני בעולם בשנייה שהם יגידו את זה זה פתאום יהפוך לדבר הכי הגיוני בעולם עובדה הם אמרו ש"פלסטין קיימת" איך העולם הגיב? ישר מאמין להם כמו פתי אפילו בלי לבדוק למה? כול מה שפלסטיני אומר הוא נכון אפילו לא צריך לבדוק אז למה כול דבר שישראלי אומר הוא שקר למרות שהוא צודק? כי למרות שהוא טוב הפלסטינים הפכו אותו לרע למה? כי לדעתם הם תמיד צודקים בכול דבר שהם יגידו גם אם זה לא הגיוני ולא נכון בכלל זה כמו שהם יגידו שהתחילו חמש העליות הם קיבלו אותנו יפה ואז יום אחד באנו והתחלנו לרצוח אותם בדם קר שקר וכזב!!!! כול מי שמאמין לשטויות שלהם הוא לא יותר מפתי שאין לו כוח לבדוק מה באמת קרה בהיסטוריה
ניכסת לעצמך את הטיעון הזה חתולי עכשיו אתה צריך להגן עליו
the real cut
ברור לי, אבל ההתנחלויות זה רק מקל בגלגלים
זו לפחות דעתי, ואני חולק את הדעה הזו עם הרבה אנשים שחושבים שהתנחלויות היא מקל בגלגלים של שלום ושל יחסי חוץ
אמרת שזה לא בסדר שלא מצייתים לחוק ושזה לא ווב שכל אחד יעשה מה שבראש שלא זה טיעונים מגד אנרכיה תתמוד
הרבה אנשים אבל לא הרוב כפרה :)
"princess "red shield
תשמעי, יש המון פלסטינים בשטחים ובארץ וכל אחד מהם אומר משהו אחר בגדול, ויש להם גם המון כוח ברשתות החברתיות
אבל בגדול, הטיעון המרכזי שלהם זה שהם לא יכולים לחיות תחת שלטון צבאי ישראלי, ואני בגדול מסכים עם זה, אני לא מסכים עם הטענות של חלקם שצריך שתקום מדינה פלסטינית שלמה או מדינה פלסטינית עם צבא, כי זה באמת יכול לסכן אותנו
זה סבבה שזה יהיה דעתך רק אל תנכס לעצמך טיעונים שאתה לא מוכן להגן עליהם
the real cut
נכון הם לא מצייתים לחוק שאומר להם שצריך להתמקם במקום באישור המדינה, יש בזה משהו קצת אנרכיסטי אפשר להגיד, אבל אני לא נכנס לדיון על אנרכיזם
מקל בגלגלים לפיתרון שתי המדינות? אם כן בחלומות הלילה הפיתרון הזה לא אפשרי בכלל לא בחלומות שלא לדבר על המציאות ראית מה קרה אתמול ברמאללה? שני יהודים נכנסו בטעות לשם וכמעט נרצחו טוב שזה לא הסתיים כמו הראשון אס חס ושלום פיתרון שתי המדינות יתקיים זה בדיוק מה שהולך לקרות כול שני וחמישי
the real cut
לדעתי הרוב, פשוט בדרך כלל זה המבוגרים שמתנגדים להתנחלויות
הדור הצעיר הרבה יותר תומך בהם
בגלל שהימין שולט פה 13 שנה ומערכת החינוך מחנכת בצורה ימנית
"princess "red shield
בקטע הזה אני דווקא נאלץ לחלוק עלייך
ובכל מקרה, הרבה יותר קל לנהל סכסוך עם מדינה מאשר עם חזית מפורקת כמו שיש לנו עכשיו
מה גם שהחזית המפורקת הזאת זה מה שגורם לרוב הפיגועים אפשר להגיד
כי זה סתם מעצבן שאנשים מנסים בכל דרך אפשרית להוכיח לשני שהם צודקים גם אם הם משתמשים בטיעונים שהם חא מאמינים בהם
חתולי אז איך הימין קיבל את השליטה אחרי שהשמאל שלט במערכת החינוך?
אנשים שינו את דעתם כפרה אתה לא יכול להאשים תצעירים כמו אליטיסט מוזר
השמאל אחי עשה שטיפת מוח ברמה שהימין יכול רק לחלום עליה
the real cut
הימין קיבל את השליטה בגלל שיש בשמאל מנהיגים מסריחים שאי אפשר לקרוא להם מנהיגים, אין פה כריזמה וגם אין פרטנר לשלום, אני בהחלט יכול להבין איך הימין עלה לשלטון אחרי 50 שנה שהשמאל היה פה
the real cut
אני לא חושב שהשמאל עשה פה שטיפת מוח
שלום זו לא שטיפת מוח, זו דרך שכולם שואפים אליה
אחי אתה לא כיול להגיד שהצעירים (לפי הטענה שלל זה יוצא עד בני 31) לא נחשבים חלק צהספירה של הרוב
אחי סתכח שנייה בביוגרפה של בן גוריון בן מי שלא היה במפלגה הנכונה לא היה לא סיכוי למצוא את עצמו בספרי לימוד
מדינה פלסטינית בחלומות הלילה!!!! הפלסטינים ואבות אבותיהם הם לא יותר מפליטים ממדינות ערב שהגיעו לכאן אם הם באמת רוצים את המדינה שלנו שקודם כול יביאו הוכחה ואחר כך נדבר ביינתים לא ראיתי הוכחה אחת מהם כול מה שראיתי זה סיפורים בלי בסיס ושמועות מעורפלות אנחנו לעומתם כבר הספקנו להביא הוכחות מהמלחמה מההיסטוריה מהתנ"ך מהארכאולוגיה אפילו מהקוראן שלהם שזה כבר מוכיח שהם תירצו הכול בשביל לכסות על החמדנות שלהם ושל אבות אבותיהם יבוא יום והם ישלמו פיצוי ענק על כול מה שהם עשו לנו אז ממליצה להם כבר מעכשיו להכין את הכסף כי זה הולך לקחת הרבה מאוד זמן לשלם למשרד הביטחון לצה"ל למשפחות השכולות ולמדינה פלוס התנצלות פומבית מול כול העולם בשידור חי על מה שהם עשו לנו
73 שנה עברו והם אפילו לא הביאו הוכחה אחת ועדיין מאמינים להם לצערי הרב
לעומת זאת אנחנו הספקנו להביא יותר מ20 הוכחות ואומרים שהכול שקר וכזב
וכאילו מה שאתה אומר שרק אם זה ערכים שאתה מבין מותר לשטוף עליהם את המוח וזה נחשב כאילו הם מסכימים כי זה ערכים נכונים וצודקים?
אצל בן גוריון זה לאו דווקא היה קשור לפוליטיקה, הוא פשוט היה ממקימי המדינה
אין פרטנר לשלום זה לא רק נסיבות עובדתיות זה הורס את כל האידיאולגיה זל השמאל
the real cut
לא, מבחינתי שטיפת מוח זה שאתה אומר משהו שהוא לא נכון, או שאתה אומר שהצד השני הוא בוגד ועוכר ישראל
הוא פשוט התאכזב שמדינת ישראל היא לא דקטטורה
the real cut
השמאל שואף לזה שיהיה פרטנר לשלום
בסופו של דבר הפתרון של רובינו זה סיכול החמאס וחיזוק פת"ח או פרטנר שלום אחר
וואי אחי אתה ממש עוצם עיניים אם אתה חושב שהשמאל לא עושה דה לגיטימציה לימין
the real cut
תראה כמה אנשים מסיתים נגד שמאלנים
קוראים לנו עוכרי ישראל או בוגדים
ואז תבין שהמצב הרבה יותר גרוע ממה שאתה חושב
"princess "red shield
אז תני לי להבין, רק בגלל שהיינו פה לפני, צריך להעיף את הפלסטינים מפה?
זכויות אדם, אחמ
לימין עוד יש אידאולגיה אשכרה כל הפוליטקה של השמאל זה מסע דה לגיטימציה למןשחתים הפרמטיביים בן אדם אני לא אומר שאין בצד שלי אבל אתה יודע מתי מבחינתי התחיל הביביזם? שהמחנה הציוני עשה הפגנת ענק לפני שבכלל היו תיקים על "רק לא ביבי" אתה יודע מתי בגין קנה את התהילה שלו? מתי שהשמאלנחם החליטו חעשות דה לגיטיצציה למצביעים שלו תהיה מודע לבעיוצ בצד שלך ואל תהפוך דברים לבעייתיים ר כי הם נמצאים בצד השני של המפה הפוליטית
אסור לערב בוויכוחים העלבות אישיות והשחרת תדמית במקום חהתמודד אשכרה עם הטענות
the real cut
אני רוצה להדגיש שאני כן מודה להרבה בעיות שיש במחנה השמאל, בין אם זה המנהיגים ובין אם זה בצורה שבה ההתבטאות לשלום מתקיימת
אבל אני לא חושב שיש מסע הסתה
"רק לא ביבי", התחיל רק לאחר התיקים שנפתחו לו, ובלי קשר לזה, הוא הסית ומסית בלי סוף כלפי השמאל
ברור לי שאסור לערב העלבות אישיות
אני חושב שהעלבות האישיות היחידיות שקיבלתי בדיונים פוליטיים זה עוכר ישראל, תומך בצלם, 0מאלן וכו
אתה אשכרה אומר שרק צד אחד עושה שטיפת מוח והעלבות ודה לגיטימציה זה פשוט דבר לא אפשרי אנשים הם אנשים לא משנה באיזה צד הם בכל צד יהיה את הקיצוניות להעלים את כל הבעיות ולהגיד שכל מי שאיתך יפי נפש והשאר חשוכים זה פויה
תסתכל בהפגנה הזאת יש אותה באירטרנט לאנשים אשכרה כתוב על השלטים רק לא ביבי בבחירות שהיה את המחנה הציוני לא זוכר באיזה שנה
יצא לי לראות העלבות משני הצדדים, פשוט לא בצורה שווה
הייתי בהפגנות הללו נגד ביבי בבלפור, במחנה הציוני אמא שלי הייתה אני חושב
אתה עושה דה לגיטימציה לצד שלם במפה הפוליטית דה לגיטמציה בכלל ליכולת שלהם לחשוב נכון ולהסיק דברים לא על ידי שטיפת מוח מתעלם מהמציאות ואומר שהם מסוכנים כי הם אומרים דברים גרןעים על הצד שלך גם להגיד שהני מסית בצורה מסוכנת זה לעשות לא פגם באישיות במקום להתמודד עם הטענות
אתה מעוות את הדברים שלי, יש לי המון חברים ימניים ואני לא אמרתי שהימין הוא לא לגיטימי ואנטי-דמוקרטי (!)
אמא שלי גדלה בבית שמאלני חינכו אותה להאמין שמתנחלים הם פשיסטים קיצוניים אלימים זה סבבה להגיד שהם לא טובים למדינה אבל לא לרדת לפגמים באישיות אני לא אומר שכל השמאלנים הם ככה אני רק מבקש ממך לא לראות דברים בפוזיציה ץחליט דברים חא לפי איזה צד אתה חושב שםחות מקלל או מסית אלא תתייחס לעובדות ולטענות לוגיות אמן
אמרת שהימין משיג את הרוב שלו בכך שהוא שוטף את המוח במערכת החינוך וזה לא באמת נחשב רוב
השמאל עסוק שנים להגיד שמה שבעייתי אצל הימין זה המנהיג אבל אתה מאשים את הכישלון של השמאל במנהיגים
אמרת שאם מנסים להפיץ ערכים של השמאל זה חא נחשב שטיפת מוח כי זה שלום וכולם מסכימים עם זה
"יש לי המון חברים ימניים" מה אנחנו חיות מחמד? תמיד אחרי משפט כזה בא אבל כלשהו
ואתה לא מוכן לקבל שהשמאל מסוגח להסית מבחינתך אלימות זנ דבר ששיך לימניים
ואתה עוד מחשיב את עצמך (אני מניח) ליברל ונאור תלמד לקבל דעות של אנשים בלי להשחיר אותם ולהפוך את הדעה שלהם לנחותה
תגיד לי מה בדיוק עיוותי ומה לא הבנתי נכון אשמח מאוד לגלות שטעיתי ושאתה יותר טוב ממה שחשבתי
אני לא חושב שכולם פשיסטים אלימים, בהחלט יש שם פלגים כאלו, אבל בכללי מה שהם עושים נחשב ללא חוקי ופשעי
אני ממש לא חושב את מה שאתה אומר
אני לא חושב שאלימות שייכת לימנים
אני מודע לזה שהיא קיימת גם בשמאל
מודעות עצמית יש לי, תאמין לי, וראיתי הרבה בחיים
אתה חושב שהם יותר מהצד הנאור והמתקדם שלך ואם אני יצטט את התגובה הראשונה שלך "גועל נפש של אנשים" לא אמרת שהם לא טובים ירדת לפסים אישיים אחיקר
מודה שלא דיברתי על כולם, רובם הם אנשים לא מוסריים שבאופן כללי מגויסים בתוך מאבק לא צודק
אני רוצה להדגיש שאני כן מודה להרבה בעיות שיש במחנה השמאל, בין אם זה המנהיגים ובין אם זה בצורה שבה ההתבטאות לשלום מתקיימת
אבל אני לא חושב שיש מסע הסתה
"רק לא ביבי", התחיל רק לאחר התיקים שנפתחו לו, ובלי קשר לזה, הוא הסית ומסית בלי סוף כלפי השמאל

כלוצר מה שיוצא מדבריך שהסתה מסוכנת קייצת רק אצל ימנים כבעיות שמנעת אצל השמאל לא התייחסת לשום פגם באישיות
זה לא אומר כלום על האישיות שלהם
יש בעיה אצל אנשים שהיא התנשאות המחשבה שכל מי שלא חושב כמונו הוא חרא של בן אדם איןקשר אחיקר כולנו אותו דבר
אני מבקש ממך לכ להגיד דברים כאלה ואז להגיד שזה בעיקר אצל הימין אתה מדבר מפוזיציה ומנסה להצדיק את הדעה שלך בזה שאתה אומר שהאחרים גרועים
קלוט שנייה אחי שמתחילת השיחה כל דעה שלך בנוגע למה אתה חושב שצריך לעשות לא ביקרתי אותך או משו כזה אני פשוט מגיב לזה שאתה אומר שאני פויה במקום להגיד שאני טועה אפילו ביבי זאתם כל כך שונאים אמר בהפגנה נגד רבין "הוא לא בוגד הוא טועה"
להגיד שלא כולם הם גועל נפש זה משפט דבילי אמרת משהו גזעני מכליל שלכאורה אנשים ליברלים אמורים לסלוד ממנו "גועל נפש של אנשים" אתה אמר עכשיו להתנצל וזה אחרת תאבד את מקום הכבודה שלך ככה זה היום לא?
העבודה*
אקיצר על מתנחלים מותא להגיד גועל נפש של אנשים אבל אם אומרים את זה על שמאלנים או על ערבים זה הסתה?
נראלי הוכחץי את מה שרציתי להוכיח את מסתכל על דברים כאלה מפוזיציה
שכוייח הלכתי לאכול ממתקים
סליחה שלא עניתי, הייתי בסרט
בגדול אני מסכים איתך על רוב הדברים שאתה אומר
שייאו באמת? כאילו קראת את כל מה שכתבתי? החלק האחרון היה די ספציפי...
כן
מסכים בעיקר עם החלק שהלכת לאכול ממתקים
שכוייח
היה טעים אכלתי גם פיצה