4 תשובות
את תמצאי מישהו יותר טוב
הייתה סיבה שנפרדתם אם הם יהיו ביחד היא הולכת לסבול מאותה סיבה
הכל בסדר, אני בטוח שאת תמצאי גם את האחד שמתאים לך ויהיה לך כל כך טוב איתו שלגמרי תשכחי מהאקס שלך, אל תתרגשי מכל דבר שהוא עושה, בתור בן אני אגיד לך שגם אנחנו לוקחים פרידות קשה ואנחנו לא יצורים קשוחים וגבריים כמו שמנסים להראות אותנו.
באסה לה
באותו הנושא: