7 תשובות
איך את מגיבה בדרך כלל למעט שינה?
אנונימית
עד איזו שעה את עובדת?
זה תלוי אם את רגילה לא לישון הרבה
לבטל, עדיף לך לישון כמות שעות נורמלית לדעתי.
אני חושבת שתקחי
בייביסיטר בשעות הערב זה יותר קליל כי כל הילדים ישנים
וגם יש חופש אז יום למחרת תוכלי לישון עד מאוחר
בייביסיטר בשעות הערב זה יותר קליל כי כל הילדים ישנים
וגם יש חופש אז יום למחרת תוכלי לישון עד מאוחר
נראה לי שכדאי לך כי תחשבי שאחר כך זה שבת ואת יכולה לנוח
תצטרכי להיות חזקה לקום בבוקר אבל זה שווה את זה..
אבל את חייבת לקבוע איתם שיחזרו בזמן פעם היה לי אותה סיטואציה כמו שלך שהיה לי שיעור נהיגה בבוקר והיה לי בייביסיטר קיצור זה היה קצת מבאס כי הם איחרו לי .. אז שיחזרו בזמן!!
אבל את חייבת לקבוע איתם שיחזרו בזמן פעם היה לי אותה סיטואציה כמו שלך שהיה לי שיעור נהיגה בבוקר והיה לי בייביסיטר קיצור זה היה קצת מבאס כי הם איחרו לי .. אז שיחזרו בזמן!!
באותו הנושא: