4 תשובות
שואל השאלה:
מה
אנונימית
ברוב בתי הספר בארץ לא צריך לשלם שוב

אבל תלוי כמה הבית אחוז
במשרד החינוך
שואל השאלה:
אבל כאילו לא משלמים על כל השנה לא משנה איזה בית ספר?
אנונימית
צריך לשלם שוב אבל תלוי איזה בית ספר זה