5 תשובות
נע, את תהיי בסדר.
פשוט תתאמני ותחדדי את החומר שאת פחות טובה.
מקסימום תעשי בגרות קיץ זה גם אפשרי
ממש לא את בבגרות צריכה לעשות 5 שאלות... כך שאם את לא טובה בשני נושאים וחזקה באחרים אז תבחרי בהם
לדעתי לא. את יכולה להתחיל לחזק את הנושאים האלה עכשיו, הבגרות היא לא ממש בקרוב. במקרה הכי גרוע, אל תבחרי בנושאים האלה בבגרות, בחורף הקרוב עדיין יש בחירה חופשית של 5/8 למיטב ידיעתי, כך שאת יכולה להסתדר. אבל אני באופן אישי ממליץ לעשות מאמץ וכן ללמוד את כל הנושאים, ולהשקיע בעיקר בלחזק את הנושאים שלא יושגי אצלך טוב. בהצלחה!
^^בבגרות לא עושים רק 4?