12 תשובות
יש לך פלוס?
שואל השאלה:
כן יש לי פלוס
ואתה מחובר עם המשתמש שהפלוס רשום על שמו?
אם לא זה לא יעבוד לך בחיים
שואל השאלה:
זה נתקע לי על המסך של הצמפיונס ליג ובצד זה מראה לי אחוזים שלא עולים ולא יורדים וניסיתי להתקין מחדש וניסיתי אפילו לעשות ריסרט לסוני
שואל השאלה:
כן אני עם המשתמש של הפלוס
צלם את זה
שואל השאלה:
איך אני אצלם אבל? אני חדש בסטיפס
מה הקשר תעשה סרטון ותעשה העלאה לאינטרנט ושלח קישור
שואל השאלה:
אוקיי
שואל השאלה:
https://youtu.be/ms3nopyykpo
זה נראה דמו מה זה
שואל השאלה:
זה לא דמו זה פיפא 2022 המלא זה ככה בהתחלה שיש לך ps4 רק שאני לא יודע איך לצאת מזה